JESSICA HAGSTRÖM

Körkort!

Publicerad 2012-10-25 21:53:34 i

Hihi nu har jag också körkort, känns helt overkligt! :D
Vet inte ens vad jag ska skriva i detta inlägg egentligen, kände bara att jag var tvungen att blogga om att jag har körkort nu, haha.. Normalt.
 
Har iallafall varit otroligt glad sen dess, inte ens ridningen som gick dåligt p.g.a. helt ofokuserad och ointresserad häst som absolut inte skulle göra som jag ville kunde sabba mitt humör.
 
Helt underbart att jag slipper taxin nu som är otroligt bra på att vara sen, nu kan jag åka själv till skolan och själv bestämma när jag ska åka dit och hem! :D
känner redan nu vilken frihet det är med körkort, så himla underbart! 
nu måste jag bara skaffa mej lite lokalsinne så jag inte åker fel hela tiden... har verkligen INGET lokalsinne och hittar bara till väldigt få ställen här, pinsamt men så himla sant. 
 
3 snabba bilder på tårtan som mamma kom med :) fick även fina blommor!

Kommentarer

Postat av: Fanny :)

Publicerad 2012-10-25 22:17:28

Åh det där ser inte lite gott ut! ;)
Några rolig planer för helgen? :)

Postat av: Cheersisterss

Publicerad 2012-10-25 22:29:44

Tack för kommentaren!grattis till körkortet :)
Ska träna :) sen vet jag inte <33 har du lov?

Postat av: Maria

Publicerad 2012-10-26 00:04:20

Stort grattis till körkortet vännen! :D
Och vilken tårta, den såg riktigt god ut! ^^
Fick göra tårta själv ja när jag fick körkort (:

sv: ja absolut måste man de :)
aa de låter bra, kämpa på med det, nu har du ju klarat körkortet och har även en sak mindre att plugga till! (:
Och dessutom så har ju både du och jag fått nånting bra under detta året, alltså våra körkort! :) Visst är det härligt? :D
Absolut inte, 2013 ska vi göra till ett bra år! :)

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-10-26 10:16:53

Tårtan ser ju riktigt god ut. Grattis till körkortet. :-)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-26 15:32:14

Grattis till körkortet, bra jobbat! :D och vilken god tårta!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-26 18:55:17

Grattis! :)
sv: härligt, ja det är bra. Vad gör du?

Postat av: Chaterine

Publicerad 2012-11-01 10:50:53

Hihi grattis till körkortet! :)

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2012-11-04 16:54:52

åh grattis :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela