JESSICA HAGSTRÖM

R.I.P Hans. ♥

Publicerad 2012-11-24 19:57:00 i katten Hans,

Jag lever i en mardröm som gärna får ta slut nu..
 
Läs mitt förra inlägg, jag orkar inte ta hela historien igen.. men jag ska fortsätta på den.
Hans började krampa vid lunchtid idag, ungefär som när en katt får epilepsianfall,
första anfallet varade några sekunder, och sedan dröjde det ca två timmar till nästa anfall,
men sedan kom anfallen tätt inpå varandra, ca 15-20 minuter mellan bara.
 
vi letade veterinär hur länge som helst eftersom veterinären hund och katt här i Gävle är superdåliga och har stängt på helger, och det tog tid innan vi hittade dom i falun, där fanns någon som kunde ta emot oss - vi rusade ut i bilen med hans i en transportbur och åkte dit.
 
Men tyvärr var det för sent, Hans dog i bilen på väg dit.. Vi kommer aldrig få veta vad som var fel eller varför detta hände, utan vi kommer få leva med våra frågor och tankar kring detta...
 
Vi gjorde allt vi kunde göra - även om det inte känns så nu..
 
Hans, vi har alltid älskat dig och kommer alltid att göra.
Vi ska minnas dig som den underbara och vackra katt du var,
vi kommer sakna allt med dig,
din underbara mage som man fick gosa med hur mycket och länge som helst - du älskade det.
Dina vackra ögon - kommer sakna så oerhört mycket att få kolla in i dem.
Du var helt enkelt en helt fantastisk katt och varken jag, min bror eller min pappa kommer glömma dig, och vi kommer aldrig sluta älska dig - vi kommer älska dig lika mycket som vi alltid gjort ♥
Jag har fällt miljoner tårar för dig idag, förstår inte hur mycket tårar en människa kan ha i sig..
Hjärtat mitt är trasigt - du springer ju inte längre runt här,
men jag kan fortfarande höra dig kurra, det var det mysigaste ljudet någonsin.
 
Din familj älskar och saknar dig, våra hjärtan blöder och vi gråter för dig, din bror funderar nog vart du har tagit vägen, varför försvann du från oss? Vad hände? Det kommer vi aldrig få veta..
Jag är nog inte ensam om att vilja vakna upp från en mardröm och inse att detta inte var sant.
 
♥ 30 mars 2010 - 24 november 2012.†
Du vet väl att vi älskar dig, Hans? 
Gjorde ett collage till minne av dig, vår vackra kille. <3
detta är min sista bild på Hans, vägrar ta bort den trots att den inte är särskilt bra. 
togs den 21 november, då var det ingen som förstod att det skulle bli så här idag, 3 dagar efter.. </3
 
vill bara få säga att jag älskar dig så fruktansvärt mycket igen.. vill hålla om dig, vill pussa på dig, vill klappa dig.. känna din mjuka päls mellan fingrarna och veta att du finns här.. men det får jag inte..
 
Sov gott älskling, ha det bra i katthimlen♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-24 21:20:47

Beklagar :(

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-11-25 00:52:42

Usch så hemskt :c
Vila i Frid fina Hans <3

Postat av: Olivia > the dogs

Publicerad 2012-12-01 18:32:34

oj, när jag läser det här så tänker jag på min katt som åckså gått bort :( vila ifrid <3

Postat av: Julia

Publicerad 2012-12-06 20:52:50

Usch stackare! Sörjer med dig och även om jag inte känner dig så finns jag om du vill prata <3 Har själv katt och jag vet att det är jobbigt att förlora en familjemedlem för det är vad alla djur blir, Delar av vårt liv som gör ont att förlora <3 !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela