JESSICA HAGSTRÖM

Förstår inte.

Publicerad 2012-11-24 11:15:00 i katten Hans,

Problem IGEN.
Återigen ska saker och ting gå fel för någon jag älskar.
Nu är det Hans tur, och jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill inte mer, vill inte behöva stå ut med mer hemska saker som ska hända jämt, att Oliver inte får leva fullt ut gör ont nog, behöver inte detta också. 
 
Hans har varit onormalt kelig, fruktansvärt jamig och pratig och dreglar alldeles för mycket gör han också, märkte det sistnämnda igår och tills jag märkte det har jag trott att det berott på att han inte tyckte om den förra maten, men när han började dregla också gick det för långt och mitt mattehjärta slog nästan dubbelslag och hoppade nog över några slag, jag blev så himla rädd. Jag ÄR så himla rädd. 
 
Han ser ut att få något dregelanfall när det väl börjar, kommer mycket också. Han liksom ser ut som när en katt nyser, rynkar på nosen och ser besvärad ut, istället kommer det dock dregel från munnen.
Ska tillägga att han nös mycket förut, men har inte nyst något denna vecka..
 
Orkar inte, tänkt om det är något allvarligt? 
 
Undrar även hur veterinärkliniker kan ha stängt? Det är som om ett vanligt sjukhus skulle ha stängt, har dom det? NEJ. Snacka om nervärdering på djur, dom ska väl för tusan också ha tillgång till hjälp dygnet runt..!
 
Är så less på allting nu bara, vet inte vad jag ska ta mig till om det är något allvarligt fel med Hans.
Vet bara att just nu är det en pina att ha djur, för nu verkar ju allting bara gå åt fel håll :(
(ta inte detta fel, jag älskar att djuren finns i mitt liv, men det är för mycket problem just nu.)
 
Älskade stora vackra Hans, bli bra. ♥
Här var allting bra, inga problem där inte, bara en snygg katt i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela