JESSICA HAGSTRÖM

snart sommarlov..

Publicerad 2012-05-28 20:54:03 i

Hej alla snälla bloggläsare! :) hoppas ni har en fin kväll.

det har jag, är så taggad på allting just nu.
hela sommaren känns så bra liksom, har en del planerat om man säger så.
inte tillräckligt mycket, men ändå en del.

den 8e juni får jag sommarlov, och då ska jag på min pojkväns student också,
och det kommer bli så skoj! han kommer se så lycklig ut. :)

sen är det ganska lugnt i juni hittills för det är inte förrän i slutet av juni
som jag ska på bröllop då min farbror och hans sambo ska gifta sej,
och dom är så himla söta ihop, så det kommer bli så bra!

i juli har jag sommarjobb i 2 veckor på ett äldreboende,
men jag tjänar enligt mej alldeles för lite, 5000 KNAPPT eller va dom nu sa? tycker det är skitlite.

och efter det i juli ska jag och mamma ut på en båtresa i 2 dagar,
då 6 av de timmarna spenderas i Riga. som jag längtar!
vilket betyder att jag ändå kommer utomlands i år med? ;)
tycker det är så härligt att åka båt!
hoppas verkligen också på en kryssning då pojkvännen och hans mamma och/eller pappa följer med,
för det har dom i stort sett redan sagt till oss. tycker man håller sånt då. :)
SKA bli av, sådeså.

sist men inte minst har vi min födelsedag i augusti också, 18 år blir jag!
längtar så otroligt mycket efter det, hade velat va 18 nyss, men jaja..

så ja, min sommar lär ju bli ganska bra ändå?

tänker tvinga min pojkvän att umgås med mej ganska mkt också, why not liksom? hallå..
han kan bannemej åka och sola med mej,
åka till furuvik med mej osv
så man har nåt att göra större delen av lovet, ¨
blir så tråkigt att sitta hemma hela tiden.. right? ;)

knäppte lite kort på mej själv för några dagar sen,
blev BARA nöjd med dom där jag knappt syns?
hur ska det gå ifall jag hamnar med på någon bild i sommar?
typ på pojkvännens student eller min födelsedag? kommer ju hata dom bilderna.

Kommentarer

Postat av: Solav

Publicerad 2012-05-28 21:07:29

Lätt att det blir för mycket gottigt! :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-05-28 22:45:10

sv: Vad roligt att du gillar svaren! :) Haha många brukar bli förvånade men jag tycker dom är så häftiga!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-28 22:47:23

kul at ha så mkt att se fram emot =)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-28 23:07:06

sv; ja men eller hur :)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Publicerad 2012-05-29 01:18:03

sv: okej, nice! :)

Ha en superfin tisdag! :D

Postat av: sandra

Publicerad 2012-05-29 06:05:43

Så fina ögon du har, tjejen!

Postat av: Kalle Hedin

Publicerad 2012-05-29 11:09:05

Allt bra med dig idag? / Kalle :D

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-05-29 19:04:14

Svar: Okej!

Postat av: jessica

Publicerad 2012-06-06 23:07:57

Fina ögon du har!

Postat av: Sophia

Publicerad 2012-06-12 22:32:57

Waaaow! Vilka ögon! Träffade en katt här om dagen som också hade mutation, den va snövit och hade ett blått och ett brunt öga, hur fint som helst! Föresten, jag har också en kampfisk, den är blå och heter Velvet. :) Och jag har haft två glada kaniner som brukade springa runt hemma hos mig precis som din, det var dvärg vädur hanar. Är dina med det? Funkar kaninen ihop med katten?



Nu blev det mycket här men ja blev så energisk när ja såg alla fina djur!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela