JESSICA HAGSTRÖM

Ett år sedan idag..

Publicerad 2012-05-25 13:09:00 i R.I.P, kaninen Sonic,

Idag, den 25 maj, är det ett år sedan min älskade kanin Sonic dog.
Han var min första egna kanin, och alldeles underbar.

kan inte tänka mej att tiden har gått så fort,
det är redan ett år sedan jag och mamma satt hos veterinären och förstod inners inne vad som skulle ske..
men jag satt där och vägrade förstå det även om jag visste,
för det fanns inget man kunde göra.. och det var bättre att du fick somna in istället för att ha ont.

Sonic var helt underbar och otroligt fin, han var världens bästa kanin.
fastnade för honom direkt när jag såg han som bebis,
visste direkt att den kaninen ska jag ha, han är min.

och i fem år och några dagar fick du vara min älskade kanin. ♥
det är något jag aldrig kommer ångra, det är ett köp som jag är tacksam för.
sen att han aldrig blev riktigt tam gör ingenting, han var lika underbar trots det.. ♥

hoppas du har det bra min älskade lilla kanin, R.I.P. ♥

Så fin du var! ♥♥
på sista bilden är Sonics bror också med, lika som bär fast i olika färg.
brorsan Gizmo (mörka) var mammas kanin ska jag tillägga, så han var inte min.

Älskade dig då, älskar dig nu och älskar dig föralltid, världens bästa och finaste Sonic. ♥

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela