JESSICA HAGSTRÖM

Boss, den speciella..

Publicerad 2012-05-29 20:32:56 i R.I.P,

fisken dog idag! :(

vi visste igår att han inte hade lång tid kvar.
mamma skulle göra rent pumpen i akvariet,
och då gjorde hon så han blev tvungen att simma ut från gömstället där han varit hela dagen.
bara för att se om han levde liksom!
han hade liksom gömt sej väldigt mycket nu på senaste tid,
och vi känner honom som den fisk som älskar att visa hur snygg han var.

och vet ni vad fisken gör? jo, han lägger sej i mammas hand mer eller mindre,
och hon sa sen innan hon la sej att det kändes som om han sa hejdå..
hemskt tyckte jag att det lät, och lite fånigt, varför skulle en fisk göra så?

men nu börjar jag tro att det verkligen var så, han sa nog hejdå när han la sej i mammas hand..

inatt drömde jag att vi köpte en ny röd kampfisk eftersom vi inte vill ha en till blå direkt efter,
då han var så otroligt speciell för oss, vår lillälskling!
och det konstiga är att idag sa mamma precis det, att hon ville ha en röd hane!
precis som jag hade drömt, så mysko!

Vila i frid nu Boss, glöm aldrig att du var speciell, ÄR speciell för oss.
alltid världens bästa i fiskvärlden! ingen kampis kan slå dej. ♥


visst var han fin lillkillen? blåa, gröna och röda nyanser i färgen :)

just ja!
ska tillägga att vi köpte två pärlemorguramis för typ 2 veckor sen,
mamma hittade hanen död efter nån vecka, why?
det är ju riktigt dåligt om dom ska dö efter en vecka,
något måste ju ha vart fel när vi köpte han redan?
det är inget fel på vattnet i vårt akvarie, vi kollar värdena och så hela tiden! :s
R.I.P pärlemorhanen vid namn O´Malley efter aristocats! ♥
har ingen bild på honom, hann aldrig.
ska ta kort på honan ikväll eller imorgon! måste få en bild på en av dom så ni får se.
dom såg ju ungefär likadan ut bara det att hanen hade längre ryggfena.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-05-29 21:57:48

Sv; Jo, det är lugnt! Längtar till helgen :)

kram

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-05-29 22:05:40

sv; helt ok, du?

Postat av: Solav

Publicerad 2012-05-29 22:10:40

ÅH så fin!!! :) Usch vill inte ens tänka tanken på när min kise lämnar mig :( Men hon har nog inte länge till kvar hon heller :S

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-05-29 23:03:39

sv: Håller med :) Vad har du för favorit djur då?

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Publicerad 2012-05-30 01:19:03

sv åh, tack! :D



Gud vad fin han var! underbara färger! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2012-05-30 06:52:08

Så sorgligt!

Vad fin han var

Postat av: Angel ♥

Publicerad 2012-05-30 21:19:32

jo jag förstår att det ska bli skönt :) själv ska jag jobba ihjäl mig i sommar men det gör inget :P



fin fisk, synd att den dog :(

Postat av: Carro

Publicerad 2012-05-30 23:44:45

Nemen gud så sorgligt! beklagar! :(

Postat av: Frida

Publicerad 2012-05-31 10:16:04

Härlig blogg du har!

Postat av: Neha

Publicerad 2012-05-31 18:53:30

Superfin färg:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-01 17:38:54

sån där fisk hade jag när jag var liten haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-01 17:39:18

:( ledssen skickar med en kram :( aldrig kul sånt där

Postat av: Madde

Publicerad 2012-06-01 17:41:15

Jättefin färg var han !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela