JESSICA HAGSTRÖM

tisdag

Publicerad 2012-03-27 13:12:25 i

hej på er.
nu var det längesen, jag har vart upptagen/för lat/ingenting att blogga om.
hade ju en underbar helg med min pojkvän, igår va jag för lat i skolan och efter.
idag.. bloggar jag :)

det är ridning senare, längtar. bara de inte handlar om hoppning IGEN.

har inte mycket mer att säga faktiskt, lägger upp ett par oredigerade bilder.
fast nästan alla mina bilder är oredigerade och fina ändå. :)

blommor

förvånad katt?
Smille.

Oliver käkar morot.

Lukas chillar i solen på balkongen.

och det gjorde Hans med!

ha det så bra! kanske hörs efter ridningen, beror väl på hur levande jag är?

Kommentarer

Postat av: Izza - 1D novell.

Publicerad 2012-03-27 20:27:13

Find Bilder :) Livet rullar på vetu ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-28 16:21:43

Hej! allt bra med dig?

Gud vilken fin blogg du har!



Kram

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Postat av: Sofia - FOTO

Publicerad 2012-03-28 19:59:15

Fina bilder!



Sv: Ahaa okej! :)

Hoppas du får en fin kväll!

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-03-28 22:00:22

Tack för din kommentar! :)

Hon blev ett år för drygt en månad sedan. Gillar den svar/vita katten du har på bild. Ser precis ut som katten vi hade när jag bodde hemma hos min fader.

Postat av: Jennica - mamma till Melwin

Publicerad 2012-03-29 21:14:43

Hej! Jag har en ny blogg nu, om du vill att vi ska fortsätta följa varandra via bloglovin så lägg till mammajennica.blogg.se



/f.d jennica.spotlife.se

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-03-29 21:54:15

Svar: Hehe okej :) Nu är det snart fredag och äntligen helg! Jag är så himla trött så det ska bli riktigt skönt med helg! Helst skulle jag vilja åka bort ett tag bara. Ska du resa något i sommar eller så? :) Kram!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-30 12:32:26

Fina bilder :)

Postat av: Linnea S ♥

Publicerad 2012-04-01 13:34:35

Fina bilder!

Sv: Bara bra med mig också :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-04-01 19:16:55

Haha, hoppas ridningen gick bra!:P



Svar: Mm, precis! Lite jobbigt är det ju nog..:P Hoppas du har haft en bra helg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela