JESSICA HAGSTRÖM

dessa underbara katter.

Publicerad 2012-03-09 12:49:20 i kärlek,

Hej! :) förlåt för att jag glömde bort att jag hade en blogg igår.
sitter i skolan och har engelska, men det är ointressant.

satt och kollade lite igår på internet, hittade några rätt bra bilder med katter.
eftersom katter är världens bästa djur ska jag dela med mej av dom nu:


haha aww♥

haha söt

jag såg kaninen!

äre såhär killar beter sej eller?

HAHA!

naww♥

ja, va ska man säga? dessa underbara katter! :)
jag är absolut en kattmänniska, tycker dom är så fina och underbara! ( de flesta.... )
därmed kategorin kärlek. älskar katter!

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2012-03-09 13:44:05

Aw, katter! :)

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-03-09 14:02:04

ja, typ en vecka efter varandra, hatar sprutor... har fortfarande ont i armen :(

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-03-09 14:33:10

Svar: Okej :) En liten fråga, har du provat att bleka tänderna någon gång? :p Kram!



Ps. Förresten, tävla gärna om ett par sjukt snygga spegelglas pilot-brillor från Nueu på min blogg! Det är nästan inga deltagare :P Med andra ord; stor vinstchans. Direktlänk till det: http://sannalitens.se/2012/march/tavling.html#comment

Postat av: Bettan

Publicerad 2012-03-09 16:02:31

Sv; Okej. :) Haft en bra fredag?

Postat av: Emelie - Modell med 3 egna företag

Publicerad 2012-03-09 16:37:00

Haha älskade den sista bilden!



Vad tycker du om mina nya skor? :D



Ha en fortsatt grym fredag!

Postat av: Linnea S ♥

Publicerad 2012-03-10 09:03:46

Roliga bilder! :D

Sv: Det tycker jag med! Men igår när jag vaknade var det helt snötäckt ute, då blev jag lite småsur ;)



Vad ska du göra idag? ♥

Postat av: filippa

Publicerad 2012-03-10 10:53:25

Var med i min veckans blogg för att få lite mer läsare ? Det är bara att skriva om du är med i en kommentar, Kram!



Länken tar dig till inlägget direkt!

http://filippaebergstrom.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Sofia - FOTO

Publicerad 2012-03-10 11:15:59

Sv: Jag svarar på kommentarer men ska straxt plugga lite.. :) Vad händer idag?

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-03-10 12:42:31

Svar: Hehe okej :) En annan fråga; Har du någonsin provat ögonfransförlängning? Och i så fall, fungerade det och vilket märke var de? :) Kram!

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-03-10 17:17:01

hahaha såå söta!

Postat av: MajaÖ

Publicerad 2012-03-10 19:14:07

sv; Tack! :) Bara toppen ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-11 19:10:39

Haha vad roliga bilder :P Den sista var jättesöt :P

Postat av: vera

Publicerad 2013-10-28 07:17:18

nä vilka roliga bilder... tyckte den där med den vita katten var såå roligt.. i thought i was black.. påminner om min jasmine när hon står framför garderobsspegeln o ser sig själv..hon tror det är någon bakom dörren och försöker öppna upp.. haahha ska försöka ta bild på det nästa gång.. =).. så sött..djur är roliga dem..sista bilder var dörolig den med..ska skaffa kanin snart.. få se om det blir dem reaktionerna hahaah

Svar: Haha vad kul med kanin snart, förhoppningsvis blir det inte den reaktionen som på bilden ;) Jag håller med om att det är roliga bilder :D
Jessica Hagström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela