JESSICA HAGSTRÖM

nelly.com

Publicerad 2012-06-27 19:21:40 i

Festklänningar , Viktoria Dress , Jeane Blush - NELLY.COMFestklänningar , Lea , Sparkz - NELLY.COMFestklänningar , Assymetric Detail Chiffon Dress , Ax Paris - NELLY.COMFestklänningar , Bandeau Waist Trim Dress , Elise Ryan - NELLY.COMFestklänningar , Linda Dress , Jeane Blush - NELLY.COMFestklänningar , Kristan Dress , Jeane Blush - NELLY.COMFestklänningar , Laurie Oneshoulder Dress , Vero Moda - NELLY.COMFestklänningar , One Shoulder Embellished Dress , Te Amo - NELLY.COMFestklänningar , Sequin Strap Dress , Paprika - NELLY.COM
snygga klänningar från nelly.com!
jag förstorade dom pyttelite eftersom dom var så små, men då blev dom skitsuddiga istället.. :s
TYVÄRR får ni se resten av det jag gillar i pyttesmå bilder.
 
Leggings , Buckled Up Leggings , Vogue - NELLY.COMVardagsskor , Vera Mini , A. Nordin - NELLY.COMBikinis , Fancy Tanga Brief , Pieces - NELLY.COMBikinis , Solids Side Ruched Boxer , Sunseeker - NELLY.COMBikinis , Million Bikini Top , Pieces - NELLY.COMBikinis , Fantasy Bikini Top , Wonderland - NELLY.COMBikinis , Starlet Crocodile Bikini , Hanne Bloch - NELLY.COMBikinis , NEW The Flirt Print Top , Wonderland - NELLY.COMBikinis , The Inception Leo Bottom , Wonderland - NELLY.COMBikinis , Mythos Push Up Hipstr Set , Panos Emporio - NELLY.COMBh & toppar , Naked Glamour Push Up , Calvin Klein - NELLY.COM
pyttesmå bilder som sagt..
jag vill hemsk gärna ha en ny bikini, för min är så mörk och tråkig.
vill helst ha en gul eller turkos, så snyggt!

Kommentarer

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Publicerad 2012-06-27 20:10:13

Det gör man! Har snart haft systemkamera i 2 år och jag är bara nybörjare :)

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-06-27 21:31:21

Sv; Det är aldrig försent att börja! Du kan ju även fråga ridläraren om du får låna en ponny/häst från ridskolan att träna med privat :)

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Publicerad 2012-06-28 13:27:40

Sv: Hehe ja, den var väldigt läskig :P

Postat av: J E N N I F E R

Publicerad 2012-06-28 18:26:04

Hejsan! :D
Har just startat dagens blogg hos mig, och det vore suuperkul om du vlle vara med & tävla!
DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment
KRAM! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-28 20:12:27

Riktigt snygga klänningar!

Postat av: Theresé

Publicerad 2012-06-29 17:38:51

SV; Jag tycker du ska fråga typ nu om det går bra under sommaren, då har du nåt att göra under dagarna också (Y) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela