JESSICA HAGSTRÖM

Båtresa till och från Riga.

Publicerad 2012-07-22 22:57:48 i

Hej! :)
 
Dålig bloggning, och sämre kommer det bli.
Jag och mamma drar med båt till Riga imorgon, och kommer hem på onsdag.
Imorgon åker vi och kliver på båten och sover på den,
sen kliver vi av på tisdagen i Riga och går runt där och tittar i ca 6 timmar,
innan man kliver på båten igen och sover ännu en natt på den och så är man hemma på onsdag!
Synd att sängarna på båtar brukar vara oerhört obekväma och hårda, kuddarna ska vi inte ens prata om..
Man vill ju ta med egna kuddar, men det lär ju inte bli nåt av med det.
 
Jag tycker det är helt okej att åka båt, bättre än att flyga och åka bil iallafall,
för på båtar kan man gå runt och titta, försök göra det i en buss/bil/flygplan. ;)
Det är därför jag tycker om att åka tåg också, det är inte så himla trångt som i en bil/buss/flygplan.
 
Min bror kommer vara den som får ta hand om djuren,
är ärligt talat lite orolig för hur han kommer sköta kaninen eftersom han inte är van vid det..
Fiskarna och katten klarar sej, dessutom kommer han sköta om katten utmärkt, det vet jag.
 
Då vet ni iallafall att det dröjer innan jag svarar på era kommentarer, om jag får några.
Haha en ganska konstig bild på mej från bröllopet, mitt hår var ju iallafall rätt snyggt på ena sidan!
Och så en bild från idag när vi var och grillade, jag hade superkul och fotade elden.
Jag tyckde den blev riktigt cool! :D
 
Ha det så bra alla människor som läser detta!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-08-04 13:59:31

Vilka fräna ögon! :)

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-08-04 13:59:32

Vilka fräna ögon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela