JESSICA HAGSTRÖM

2-dagars kryssningen.

Publicerad 2012-07-25 21:01:59 i fotografering - övrigt,

Nu är jag hemma från Riga, inte för någon verkar ha märkt att jag skulle dit men.. ;)
kan ju säga att det känns fruktansvärt onödigt att visa massa bilder och skriva om resan här,
vem läser och tittar liksom?
fick noll kommentarer när jag sa att jag skulle iväg, så vad tusan, vart har alla tagit vägen?
 
Jag tänker ändå lägga upp några bilder i hopp om att någon snäll prick bryr sej.
Det var iallafall som så att man klev på båten på måndagen och sov på den till på tisdagen,
sen fick man gå runt i Riga i ca. 6 timmar, däremot var vi ute i 4 timmar typ bara..?
sen klev man på båten igen och sov på den tills idag, onsdag.
Jag har iallafall haft bra dagar.
Dessa duktiga människor gjorde kvällarna roligare med sina otroligt bra shower!
helt sjukt vad bra dom var på att dansa.
Haha, middagsbuffé med efterrätt och frukostbuffé. ;)
såg nästan likadant ut dagen efter med, bara det att jag inte tog lika mycket
eftersom jag fick ont i magen efter att ha ätit middagen och efterrätten ni ser här.
Massa bilder från Riga!
haha första bilden ser mer ut som "bildusch" än "biltvätt"..? ;)
två drinkar som jag drack, den med en rosa grej i var god, men den blåa var inte så himla jättegod.
drack 3 såna till höger, inte samma dag men ändå.
Här är lite souvenirer(stavning?) jag köpte, älskar grejerna. hur söta som helst.
Men jag och mamma har en liten fundering som vi ska kolla upp också,
vi såg hur mycket kattgrejer som helst där, typ som sköldpaddor i zakynthos i grekland..
Katter måste betyda nåt speciellt för lettland? isåfall tycker jag om lettland, för jag älskar katter! :)
Vi tar en bild på mej också tycker jag! :) har två till men dom kan behövas sen.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-25 21:11:50

Jag vill också åka iväg någonstans sådär, jättekul ju! :) Fina bilder och fina saker du köpte (:
Och älskar efterrätterna + frukosten på båten, omnomnom ^^ på studentkryssningen fick vi ju massa chokladmousse, marränger och sånt, hur gott som helst! :D

Postat av: Malin

Publicerad 2012-07-26 09:47:46

Hej, allt bra? :)

Postat av: erika

Publicerad 2012-07-26 21:12:02

såg trevligt ut!

Postat av: Joar

Publicerad 2012-07-27 14:40:49

Hej. Vad fina bilder. Bufféerna skulle jag gärna ilja med och äta utav. :-P

Postat av: penny

Publicerad 2012-07-27 16:41:12

ja tur det :) inge kul alls, jkag fick svinkoppar vid typ sidan av munnen mot hakan typ och nu har jag fått ärr efter det, inte kul alls :(

åhh men gud vad kul att åka iväg sådär och ni verkar ha haft tur med vädret också :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-07-28 15:13:37

Åh vilka fina bilder, du är jätteduktig! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela