JESSICA HAGSTRÖM

ingen bra dag

Publicerad 2012-01-30 22:16:49 i vardag,

hej! :)
dålig uppdatering idag, trots att man vart hemma.
blev inge dagis idag för mej, för jag vaknade med världens huvudvärk, halsont och snuva.
hade jag dragit till dagiset hade huvudvärken blivit 100 gånger värre,
och där måste man vara ute så förkylningen hade nog blivit värre.

men nu mår jag bättre på det sättet,
men nu har jag världens konstigaste magkänsla istället. :S
känner mej liksom uppblåst och mätt fast jag inte ätit mycket idag,
gör ont när jag klämmer och allt känns bara fel. svullen känns magen med.
hela förra veckan har jag känt nästan såhär.
läskigt! :(

men imorgon lär jag gå till skolan iaf, vill inte missa något och jag vill få rida på kvällen..haha!


två bilder från helgen. bambi (jessica) på hal is.

Kommentarer

Postat av: ami

Publicerad 2012-01-31 09:54:14

skämta inte! jag längtar att slippa plugga :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela