JESSICA HAGSTRÖM

roliga dagar.

Publicerad 2012-04-29 20:19:28 i

hej på er! :)

haft jättetrevligt hos pojkvännen,
kom dit i fredags och sov över till lördagen,
kom hem sent igår kväll så jag orkade inte starta datorn. :)

det mest märkvärdiga vi gjort är att vi gick en liten promenad och hade det bäst i den sköna solen.
hittade änder, fina blommor och en bäck att fota och en rolig gunga att fjanta i, haha!
ja, jag är som jag är och han är som han är.. en rätt knasig blandning :)

lite bilder då:

en regnbåge hittade vi med!

det här med att lyckas få bra bilder på änder är inte min starka sida,
lär ha ett bättre objektiv!
men då behövs även ett sommarjobb/helgjobb om det ska gå ihop...
och nå sånt finns ju inte.

fint var det!

och en bild på en oerhört ful och osminkad jag i gungan som var rolig tills man började må illa av allt snurr..

ha det så bra!
imorgon kommer min prins och sover över här tills på tisdag. :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-04-29 20:39:58

Jag håller tyväär med dig. sådana klänningar e lite jobbiga:D jätte fina bilder:D vad har du för kamera?

Postat av: Nike♥

Publicerad 2012-04-29 22:32:21

Tack för kommentarenNu har jag en dagensblogg tävling som du kan vara med i! Skulle bli jätteglad om du var det oxå! Hoppas att du får en härlig söndag annars :D



http://nikeolivia.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

Postat av: Amanda-Nicole

Publicerad 2012-04-30 07:35:44

Vad fin blogg du har!

Behöver lite hjälp av dig förresten, kan du hjälpa mig och skriva på en kommentar om vad du tycker om min blogg för att jag är helt ny och vet inte vart jag ska börja riktigt, snälla du verkar så duktig!!



kram.. (behöver verkligen hjälp!!)

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Publicerad 2012-04-30 20:33:33

Är du en riktig turknutte när du gissar i tävlingar? Kika då in här och försök att vinna ;)



Länk: http://asslatjejerna.blogg.se/2012/april/kan-ni-gissa.html#comment

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2012-05-01 21:25:07

Åh, älskar första bilden :D

Postat av: Ann

Publicerad 2012-05-10 18:37:21

Sv: Tack så mycket :)



Vilka härliga bilder du har på din blogg!



ha de bra // Ann

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela