JESSICA HAGSTRÖM

bloggtips

Publicerad 2011-10-18 14:21:05 i tips,

ska tipsa om en blogg som alla djurälskare måste läsa!
seriöst, hon uppdaterar bra, skriver bra,
har överdrivet söta djur och är jättesnäll!

läs den alla djurälskare, så är ni fast sen, precis som jag!

http://laoop.blogg.se/

är i skolan fortfarande, svenska, måste fortsätta på min uppgift.
men jag var så illa tvungen att tipsa om henne. :)

får se om jag uppdaterar er om hur ridningen på den nya pållen gick!


en fin bild från laxön! :)

Kommentarer

Postat av: N A T H A L I E ♥

Publicerad 2011-10-18 14:36:34

- ska snart ut & gå med mamma :D har du nå planer inför ikväll ?<3

Postat av: lina nilsson♥

Publicerad 2011-10-18 16:05:15

Härligt!:) jodåå de e bara bra :)

Postat av: natalie

Publicerad 2011-10-18 16:27:22

jo, har vart i london flera gånger och i italien kan man sola men det är billigare osv att shoppa i london än i italien :)

Postat av: ♥ Evelina ♥

Publicerad 2011-10-18 19:35:23

haha, aaw, snäll du är ♥



sv; Jag tror han mest blir förvånad över att det faktiskt står ett hinder framför honom :P Han kutar, kutar & kutar, sen stannar han upp och ser att det inte går att sprnga på som vanligt längre :s Helknasig polle :) ♥

Postat av: N A T H A L I E ♥

Publicerad 2011-10-19 14:24:25

- Just nu så kom jag precis in efter att ha fotat syrran min :) hur är de med dig idag då ? <3

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-10-21 15:00:13

Jättefin sjö! Tack för bloggtipset, ska kolla det! ;)

Kolla gärna min blogg och var med i någon av mina 2 tävlingar som jag har just nu. Och du, du vet väl att tävlingarna är slut imorn. Och min statistik är inte så bra, bara 4 som vart inne på den idag :(



Puss & Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela