JESSICA HAGSTRÖM

trött och grinig..

Publicerad 2011-11-29 21:34:27 i

längesen jag skrev..
jag har inte orkat, är så omotiverad, ofokuserad, trött och grinig den här dumma årstiden.

hösten och vintern är värst, sen när det börjar bli ljust är det bättre..
men det blir inte bra förrän det är varmt ute!

så ja, jag vet inte hur mkt jag kommer uppdatera. orkar inget annat än sova och vila.

eftersom jag inte orkar skriva mer, så blir det massa bilder istället för att jag är så snäll
och för att bilder är roligare än text på en blogg? :)

bilder säger mer än tusen ord




fin stil..

... nyduschad och ren och därmed uppsatt hår,
eftersom det är snyggare så än utsläppt när det är blött..

mamma har tagit ner min spegel för att vi ska flytta, så det fick bli en sånhär..

Kommentarer

Postat av: malinsfotoblogg.se ♥

Publicerad 2011-11-29 21:41:57

svar: haha ja, precis :D

Postat av: Linn

Publicerad 2011-11-29 22:16:06

SV; Sån tur, inte vi.. Träd fallde och båtar sjönk översvämmningar (inte så farliga) och en massa annat och stömmen gick hela tiden.. Men men nu är allt som vanligt igen ifa! :)

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2011-11-29 23:13:45

Dina ögon är så häftiga! :D



Svar. Tack, men jag mår inte bättre "/, allt blir bara sämre för var dag som går :(

Postat av: Anna T

Publicerad 2011-11-30 06:02:09

sv: Ja verkligen jättefin!

Ååh precis som min då ^^, mysigt!

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2011-11-30 06:04:40

hoppas att din vecka har varit bra hittills och att den blir ännu bättre framåt! :D

Postat av: sanna

Publicerad 2011-11-30 10:51:57

SV: Okej! :) Just nu kollar jag runt på lite bloggar :) Är allt bra med dig idag?



Kram.

Postat av: Patricia♡

Publicerad 2011-11-30 11:14:47

Ja, flumride är superkul, men nu på julen är det bara några få barnkaruseller som är öppna ju:(



Kram

Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

Publicerad 2011-11-30 11:54:49

Hej fina du ;) Du har väl inte missat att vara med och tävlar om dagens blogg på en av Sveriges skönaste mammabloggar?

http://sense.webblogg.se/2011/november/vinnaren-bli-dagens-blogg-1.html



Ha en bra dag :D

Postat av: ♥Love found Love♥

Publicerad 2011-11-30 15:22:55

Hej där! vi skulle tycka det var super, om du är med och deltar i våran "veckans blogg" tävling, det är första gången vi har den, hoppas du är med i alla fall, direktlänk under:



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-v48-49.html



/Love found Love ♥

Postat av: Amanda :)

Publicerad 2011-11-30 15:33:03

Sv: Japp ;) Allt bra idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela