JESSICA HAGSTRÖM

singel.

Publicerad 2011-03-29 16:58:37 i kärlek,

hej allihopa.

nu är det såhär att jag har en väldigt dålig nyhet.
jag blev precis singel, han gjorde slut.
det var inte mitt fel sa han, men det känns ändå pissigt just nu.
jag mår inte alls bra, men jag ska försöka komma över det.
det kommer ta ett tag, men det blir bra tillslut.
känner mej oduglig och allt det där igen. menmen, sånt är livet.
nu får det va nog med kärlek för mej, orkar inte bli sårad gång på gång!

nog me det, va hos en till sjuksyster idag, och hon sa samma som hon igår..
att jag ska ta det lugnt. alltså jag tycker att alla överdriver om detta,
visst det är ett stort sår som måste vilas,
men att jag ska behöva träffa massa sjuksystrar och blabla ? nej tack...

känns som att jag inte kommer med några bra nyheter idag..
men här är en:
min kanin äter av sitt specialfoder som innehåller höbitar och den näring som han måste få,
så vi får se vad som händer med honom.

ha det bra allihopa, jag ska försöka göra det bästa av situationen.


ja, jag har ett blått och ett brunt öga! :)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-29 17:27:43

ajdå:( hoppasdet blir bra!

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2011-03-29 17:57:19

Coolt att ha ett blått och ett brunt öga! ;)

Tänkte på det igår, men ville inte fråga om det skulle visa sig vara fel :p



Svar. Nääee, gud så tråkigt! :(

Och ja, det blir ju faktiskt ganska dyrt i slutändan, hoppas ändå att din kanin snart börjar äta!

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-29 18:27:25

Så bra att det är bättre med kaninen i alla fall!

resten ordnar sej ska du se :)

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-03-29 18:40:16

tråkigt de som hände :( kram till dig vännen <3

vad coolt att du har ett blått och ett brunt öga :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-29 19:20:01

Svar: Ja, vi får hoppas det:) men tråkigt att bara ligga stilla & vila :/



Ja, det är ganska skönt & behövligt ibland!:)



aaaw :( stackarn! hoppas allt löser sig tjejen.<3



Puss!

Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Publicerad 2011-03-29 19:20:36

Fy vad tråkigt :( Tyvärr (tack och lov för mig) har jag inga tips på hur man går vidare :(

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-29 20:51:54

SV; jag rider på ridskola & har en medryttarhäst :) va rider du nånstans då? medryttarhäst?♥

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2011-03-30 13:03:56

sv: ja men de kommer nog gå bra :) kommer bli så roligt! gör du idag då?

Postat av: Becca

Publicerad 2011-03-30 15:27:22

Tack för kommentaren!sv: Bara kanoners :D hihi..

Va hittar du på denna vackra dag då?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela