JESSICA HAGSTRÖM

im back

Publicerad 2011-06-26 22:21:50 i

hejhej!
tänkte att jag lär väl visa att jag lever! ;s
har ju inte bloggat sen han gjorde slut, nästan två veckor sen.
orkar helt enkelt inte, trots att jag bara sitter hemma nu för tiden,
i stort sätt iallafall hela tiden.

han va ju den enda som ville hitta på saker med mej...?
ska JAG behöva sitta och tigga till mej sällskap,
när alla andra blir tillfrågade?
varför kan ingen fråga mej? suck...

jaja, det som hänt senaste veckan är väl att jag har varit hos farfar en kväll,
har varit i furuvik en dag, samt grillat samma kväll.. dock med mamma och pappa.
har faktiskt varit med killen jag älskar två gånger, tyvärr bara vänner...
var med tessan en kväll några timmar och gjorde typ ingenting,
igår va jag hos pappas kompisar med han, inte så kul men vad gör man.. sitter hemma? nej.
idag va jag hos faster och kusinerna, hälsade på och så,
innan jag drog till mamma.
sen har jag inte gjort nå?

resten av veckan kommer bli tragiskt tråkig! ;o
ge mej mitt liv tillbaka tack..
liksom gjorde man inget en dag, kände man sej åtminstone älskad..
gör man det nu? näe inte det minsta.

2011 är sämsta året i mitt liv.
och inte bara för att han gjort slut några ggr,
utan det har ju hänt en himla massa dåligt! :(

kan väl bjuda på massa bilder, från furuvik osv.


det var alla bilder från furuvik.

hoppas ni har en bra sommar!

Kommentarer

Postat av: lil' babustyle

Publicerad 2011-06-26 22:40:30

sv: Usch.. vet inte riktigt vad jag ska säga... Jag vet hur det känns, det är helt overkligt när det händer. Man ler, samtidigt som hjärtat går under och ingen har någon aning om vad det är man går igenom. Kärlek är förblindande. Jag hoppas verkligen det löser sig!



Du får inte sluta hoppas på det, jag vet att du kommer hitta en kille som älskar dig för den du är! Kanske inte i morgon, den här veckan, den här månaden, kanske inte ens det här året. Men jag lovar dig att det kommer lösa sig!

Postat av: lil' babustyle

Publicerad 2011-06-26 22:55:39

sv: Jag vet hur det känns. Min nuvarande pojkvän var jag tillsammans med för ungefär 7 månader sen. Men det tog slut och vi började bråka. Jag ville gå vidare, samtidigt som jag ville ha hans närhet. Det slutade med att vi gick skiljda vägar, vi sa inte ett ord till varandra eller tittade knappt på varandra på 6 månader. Sen helt plötsligt fick vi kontakt, och nu är vi tillsammans. Under den tiden var mitt liv förstört. Jag hade ingenstans att ta vägen. ingen förstod mig. Inte ens min familj. De sa att jag skulle glömma honom för jag är värd bättre, men jag kunde inte. Han är den jag ville ha...



Så, om du verkligen vill ha honom - försök ta det lugnt, och gå sakta framåt!

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-06-26 23:16:14

Jag vet att de är tufft just nu, Men du kommer att klara det här. Du kommer att hitta säkert en bra kille så soming om. Kramar till dig <3 Jätte fina bilder från furuvik :)

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-06-26 23:50:23

YES!

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-06-27 00:09:38

Precis färgat håret, lägga en kommentar på hur det blev kanske?:D

Jätte fin blogg btw! <3

Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Publicerad 2011-06-27 01:47:59

Usch, lider verkligen med dig. Det här är världens sämsta år för dig ju! :(



Svar. Han kanske inte är den rätta? Den rätta finns där ute någonstans, någon som älskar dig för den du är. Och ni kommer säkert snart hitta varandra! :)



Haha ;D

Postat av: Daniella

Publicerad 2011-06-27 10:10:36

Hej. Gjorde precis ett outfit-collage, kika gärna in i bloggen och släng en kommentar om vad du tycker om outfiten. Kram! :)

Postat av: lil' babustyle

Publicerad 2011-06-27 11:24:26

sv: Jo... men du vet att det gör mer ont på det sättet :/

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-06-27 11:33:34

Supermysiga bilder <3

Postat av: Lina - Kom in till mig!

Publicerad 2011-06-27 12:35:32

Vilka fina bilder! Älskar getter ♥ Haha.



Livet blir så jäkla tråkigt precis efter att en kärlekshistoria tagit slut och det gör ont i varje vrå av kroppen. Det känns som man aldrig kommer bli glad igen och att man bara vill ge upp MEN det kommer att bli bättre. En morgon kommer du vakna upp och känna att "idag orkar jag inte tänka på honom längre" och du kommer klara det. Även om det inte känns så nu, så kommer det bli så. Jag lovar. Ta hand om dig!

Postat av: Aliise

Publicerad 2011-06-27 15:05:26

Sv: aha okej, jag vet precis hur de känns ! :(



Hade du en bra midsommar iaf då?

Postat av: johanna

Publicerad 2011-06-27 15:57:03

sv: ja , och jordgubbar! :)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-06-27 17:01:15

Hoppas att sommaren ser bättre ut snart :/

Men fina bilder har du tagit! :)



svar. Ja det förstår jag och tycker också kärlek är hemskt :(

Postat av: Anne

Publicerad 2011-06-27 19:14:31

Det låter inte bra:( Vad har hänt?

Jodå, det är toppen!:) Härliga bilder^^

Postat av: Tess Cameron

Publicerad 2011-06-27 20:54:56

Vilka bra bilder =D

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-06-28 12:37:37

Fick typ panik när jag såg bilden på påfågeln, hatar påfåglar haha.



Du verkar ju inte ha det så lätt men tänk positivt, du och ditt ex kan i alla fall umgås, det är inte många som klarar det :)



Sv; Ja folk har slutat ringa och fråga om jag vill hitt på något, jag är ändå bara hos hästarna tycker dom..

Postat av: J.G~

Publicerad 2011-06-28 17:02:53

Usch.. :( But all I can say is.. take all the time you have.. time heals wounds. Hoppas allt blir bättre snart. Jag vet hur jobbigt det är.

Postat av: Miss Sunshine

Publicerad 2011-06-29 13:46:43

Sv: Jag vet :/



Men jättefina bilder!! =D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-30 07:57:55

Hej, jag har inte kunnat svara på din kommentar för att jag är i mitt landställe nu! Och nu har jag tänkt att ta en liiten blogg paus så att alla vet det. Tack för din tålamod. Hoppas du har haft de bra i sommaren hitills! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela