JESSICA HAGSTRÖM

bilder.

Publicerad 2011-07-22 22:01:31 i

tjoho! :)

nu är jag här igen.
har haft några roliga dagar med min söta pojke,
eftersom att på onsdag åker jag bil ner till kinna, ca 50 mil! :o
och sen på torsdag flyger jag från göteborg till London.
visst det kommer bli kul, men uschochfyochblä, vad jag kommer sakna älskling! ♥
som förra året när jag åkte till gran canaria.. det var så jobbigt att åka ifrån honom :(
han har även åkt på en förkylning nu, så förmodligen ses vi inte innan dess... :( ♥

jag har nu en massa bilder igen.. måste blogga oftare :s

vi börjar med giboda, där hästrackarn och katterna finns! :)

vilka sötnosar! :)

finaste helios ♥

Lek med hans, och någon bild med lukas...

busfröna :)

och nu, limön.

ser ni ringen runt solen? :)
solen har förlovat sej! :o

jag.

det var allt, ha det bra så hörs vi! :)

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2011-07-23 01:05:15

hejsan, fin blogg!

Har några frågor, är det din hest, den bruna som du rider på?

Och så har jag sett på några bilder och det ser ut som om du har ett blått och ett brunt öga, har du det? isf, gud vad coolt! :D kram!

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-23 11:52:40

Åh va najs med London! :o



sv. oja :D

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-07-23 23:58:38

Hallå!:)

Har startat en frågestund på bloggen. Du får fråga allt mellan himmel och jord;)



Ha det så bra!

Postat av: daniella

Publicerad 2011-07-25 16:58:01

Hej söta bloggläsare!

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har varit på två sommar stugor och inte hunnit blogga, har haft bloggpaus som sagt. Men nu är jag tillbaka och ska blogga så mycket som möjligt! Sen kommer jag ha ännu en bloggpaus för ska utomlands! :D Men hoppas du har haft semester, vad har du gjort under sommaren då? :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-25 22:22:26

sv: Ja det är sant, det är nästan jobbigare ;) Fast på kvällarna är de skönt! :)

Postat av: Erika

Publicerad 2011-07-26 11:54:14

aw söta kissar. :D



SV:

Tack Tack :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-26 14:02:04

haha "solen har förlovat sej" xD



jättesöta kattungar på första bilderna :)

Postat av: lili

Publicerad 2011-07-26 19:28:09

Svar: Åh tack så mycket! C:



söt blogg du har!

Postat av: jessiewadst

Publicerad 2011-07-27 08:41:13

ja verkligen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela