JESSICA HAGSTRÖM

shopping.

Publicerad 2011-12-28 20:15:08 i

god kväll!
idag gör jag inte mycket, har varit och kollat akvarium och kläder med mamma.
har även betalat för ett akvarium, eller mamma har.
hon ska hämta det på måndag, men några fiskar får vänta.

hörde även att man ska köpa en fisk typ dagen efter,
och ha som "försökskanin" och se om den överlever i vattnet?
typ se så att halten av något i vattnet är bra..? låter ju inte riktigt klokt!
ah så vi ska gå och köpa en fisk, bara för att se om den dör, innan vi får köpa resten? wtf!!

låter enligt mej som djurplågeri, så nej det är jag inte så sugen på att göra.
jag vill köpa alla fiskar direkt, men hellre att en dör än alla? ah!
vad tycker ni? låter det inte lite som djurplågeri? att ha en fisk som "försökskanin" och se om den dör..? jag tycker det jag. och jag är ingen djurplågare, men samtidigt lär vi ju se om vattnet funkar eller inte. ÅH! :( hjärtskärande. det är ju inte "bara en fisk" det är ett djur.

MEN skitsamma. har ju köpt lite saker och ska visa er det nu. :)

från cubus, 149 har jag för mej. har en till såndär, och det sitter bra som sjutton!
så jag köpte en till när det ÄNTLIGEN finns något i min storlek.
ska det vara så svårt att hitta 75D?! ibland önskar man att man hade små 75B boobisar..

två par jättegalet snygga jeanstights, också cubus 149 för varje.
jag har jättesvårt att hitta vanliga jeans som passar min kropp,
för min höft är smal på en fläck  men sen är jag helt plötsligt tjock över låren..
så kommer jag över låren, ja då är benen för långa, men är benen lagom så passar dom inte i höften. 
herrejösses vilken kropp man har.




det här tänkte vi bland annat ha i akvariet, som btw är ganska stort.
fiskarna måste ju ha någonstans att simma in och gömma sej ifall dom vill! :)

sen ska jag även säga att idag är det dagen efter olivers kastrering,
och han mår hur bra som helst!
igår var han jätteslö och ville knappt göra något. förståeligt!
vi fick han att äta och dricka sådär på kvällskvisten.
idag har vi inte behövt få han att äta eller dricka, utan han har gjort det självmant.
vilket tyder på att han mår bättre idag! :)
han ser även piggare ut, till skillnad från igår när han knappt kunde gå..
såg ut som om han druckit några liter sprit, haha!

Oliver igår, inte så glad.

Oliver idag, piggare och gladare ♥ ut vill han också, och klappad och ompysslad vill han jättegärna bli!
gosninen våran :)

jaaja, blev himla massa läsa för er som ens läser min blogg, dom flesta svarar väl bara på mina kommentarer...? -.- BÖRJA LÄS ISÅFALL! :D

Kommentarer

Postat av: elin andersson!

Publicerad 2011-12-28 20:21:55

sv: ja, typ tur i oturen, eller e de inte så man säger? ;)

har du ? ;o

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Publicerad 2011-12-28 21:44:33

ooooh tuffa akvarie prydnader :) hihi.

Vad skönt att du mår bra, jag mår också hur bra som helst :)

Postat av: s k o k ii c

Publicerad 2011-12-28 21:51:26

- visst känns det segt när det inte är någon julkänsla!

- btw har jeanstightsen t vänster ;) sjukt snygga!

Postat av: en blogg om 5 systrar

Publicerad 2011-12-29 00:06:10

fia-lotta svarar: ja visst är det !!:D

Postat av: ebba :)

Publicerad 2011-12-29 14:10:18

haha ja det får vi hoppas att den blir!:D kram

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-12-29 14:28:33

vilken söt kanin :D

sv: ja absolut, det får vi hoppas! :)

Postat av: ida ♥

Publicerad 2011-12-29 15:29:40

fin blogg du har!

söt kanin :-) vad är det för ras?

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Publicerad 2011-12-29 16:02:46

Vill du kunna köpa Jeffery Campbell skor med rabatten på 60% ? :)



Kika mitt senaste inlägg!

http://dianaosterberg.blogg.se/2011/december/jeffery-campbell-skor-60-rabatt.html

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-12-29 17:03:22

Hejsan checka gärna in min blogg läs några inlägg (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till, alltid intressant att veta vad folk säger!)

Vem vet du kanske gillar min blogg?

Jag gör även länkbyte om du har minst 200 unika.

Annars hur mår du? :)

Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Publicerad 2011-12-29 20:19:33

Jag sitter och fixar med bloggen lite, jag ska skapa några nya kategorier och ändra några småsaker. Sen ska jag packa klart väskan :)



Vad gör du då=

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela