JESSICA HAGSTRÖM

jul 2011, del ett.

Publicerad 2011-12-27 13:56:31 i

hej på er.
har inte haft tid alls till bloggen på några dagar, men så får det vara ibland.
lördag: julafton, fullproppad dag.
söndag: sova hos pojkvännen samt brorsans födelsedag, fullproppad dag.
måndag: var hos pojkvännen och kom hem vid 9. orkade inte blogga.

idag har oliver kastrerats, vi ska få hämta honom om en timme ungefär, om jag längtar!
det är så tomt i mitt rum utan ett djur. :(
allt verkar ha gått bra iallafall, annars skulle dom ringa.
tur de, tänker inte förlora honom än på många år! ♥

iallafall, julen har vart underbar, minst sagt.
firade ju hos världens bästa farbror och hans tjej i deras jättehus.
underbart sällskap, god julmat, och rolig tv vid 3.
fina julklappar också ska jag säga. :)

nu blir det en bildbomb. (nej jag har ingen outfitbild.)
kan nog hitta andra bilder på var och en av klädesplaggen.

syns lite här iallafall.

den här tröjan hade jag, det är paljetter där det är mörkare.
bilden är tagen i London!
ett par vanliga svarta tights och den där mjuka vita koftan hade jag till det på julafton! :)
lockigt hår var tanken, och lockigt var det!.. i någon timme...


mammas jättestiliga julgran!

ja vad ska man säga? kameran är inte dålig iallafall! ♥

Smille ville vara jultomten i år, men när han inte fick gav han oss den där mördarblicken!

den fick min fina pojkvän av mej :) ville ha den själv för den var så söt.
han fick även en såndär ljusgrej som musen ska stå på så den lyser skitfint

den fick jag av hans föräldrar, en liten kissekatt. först såg den ut som en kattuggla, haha!

en jättefin mugg av finaste pojkvännen

och ett jättefint ljus med glitter på! ska tända det någon dag.

mina fina julklappar! 2 mascaror, ett stativ, 700:- i löst, presentkort på valbo köpcenter 400:-
3 tröjor, ska visa dom en annan dag tror jag. massa strumpor, ett par vantar,
usb 8GB, extern hårddisk 750 GB, almanacka, en liten sak att ha datorn på i knät, har den nu och den är jättebekväm! fick en penna, som det står jessica på. en "photo frame", man kan lägga in bilder i den och så kan man se bilderna i den!

Kommentarer

Postat av: JB

Publicerad 2011-12-27 15:11:46

Hm, du skrev tack i min blogg.. :S

Minns inte att ja besökt din blogg och skrivit nåt?

Postat av: elin andersson!

Publicerad 2011-12-27 15:41:42

sv: nej verkligen inte, men de syns inte nu, bara om man kollar riktigt noga :)

Postat av: ebba :)

Publicerad 2011-12-27 17:32:47

Ser ut som en toppenjul för dig! :)

Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Publicerad 2011-12-28 00:10:21

Fina julbilder!

Jag ska strax krypa ner i sängen och sussa så man är utvilad inför en ny arbetsdag :)



Vad gör du?

Kram

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Publicerad 2011-12-28 11:06:27

allt bra idag? :)

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-12-28 18:16:21

fina bilder :D



sv: ja det fick jag verkligen :D ser ut som du med fått det!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela