JESSICA HAGSTRÖM

R.I.P Gizmo!

Publicerad 2011-08-31 10:13:00 i R.I.P, kaninen Gizmo,

hallådär!

har fått en väldigt tråkig nyhet, eller alltså fick den igår, innan ridningen.

mammas kanin, Gizmo har fått somna in.
han hade en böld i munnen, asså en jättestor inflammation! :(
han varken åt eller drack nå mycket.

så det var inte nån rolig nyhet direkt!
nu har jag bara 3 katter.. gamla smille hos mamma,
och hans och lukas hos pappa.

jag vill självklart ha fler djur än så, har haft det hela tiden ju?

men iallafall, lillgrabben fick somna in.
han ska inte ha ont tills det blir lika illa som i min kanins mun.


du som var så pigg, så länge! :(

den vita kaninen var min, Sonic. han avlivades för ett par månader sedan pga tand&munproblem.
den bruna är då gizmo. båda blev strax över 5 år.

kommer sakna er, faktiskt. ♥

bröderna bus!

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela