JESSICA HAGSTRÖM

stallet snart ! :D

Publicerad 2010-09-28 16:10:52 i

åh jag är så glad, ska snart få dra till stallet!
äntligen träffa alla söta hästar, äntligen sitta på någon söt pålle, TJOHOOOO !

och våran lektion på eftermiddagen var tydligen inte engelska som jag fick för mej -.-
det var datorkunskap. lätt lektion.

just nu sitter jag här med en katt som försöker ta muspekaren och varje bokstav som jag skriver,
och en katt som försöker ta en fluga som sitter högst uppe på fönstret..
måste ju medge att dom är grymt roliga ! xD

vi hörs sen när jag har firat min faster,
ha det bra !


kattrace på gång här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela