JESSICA HAGSTRÖM

sova snart..

Publicerad 2010-09-28 22:25:31 i

snart ska lilla jag gå och sova, det skulle behövas en lång sovmorgon för min del,
för vissa små kissekatter väcker mej hela tiden,
antingen så är det kattrace, leka noshörning och stångas med en blöt nos, ligga på min hals, eller kurrkurr vid öronen..

morgondagen ska spenderas med snuttepojken (hans nya smeknamn, sådeså!).
får se vad vi fjantar oss med. :) <3

skoldagen spenderas väl med tjejerna, haha, alltid lika roliga ! :) <3
hoppas alla ni är friska imorgon :o
ju fler desto roligare ?

nä nu ska jag bädda ner mej.. och förhoppningsvis slippa blöta nosar och race en enda natt..


Lukas, oftast han som leker noshörning.. :o <3


här har vi kurrkurr killen. :) <3


nu började dom med kattrace, och jag som ska sova.. får se hur bra det går ! :o

godnatt alla glada & sura & ledsna & så.. :D

Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

Publicerad 2010-09-29 08:50:29

sv; vad gulligt :D

Jag sitter i skolan och har precis tagit skolfoto ><

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela