JESSICA HAGSTRÖM

det finaste som finns, är du.

Publicerad 2010-10-31 21:58:12 i

har gjort om bakgrunden lite och hade lite problem så den blev vit och allt, haha men nuså!

vad tycker ni? :)

iaf, hade ju filmkväll/natt med älsklingen och det var jättekul ! <3
vi har kollat på massa skräckisar/ skräckhumor.
bla:

a nightmare on elm street.
friday the 13 två.
scary movie 1,2 & 3.
och the collector.

måste säga att alla var riktigt bra, haha.

sen så somna vi men vaknade lika fort av att min gerbil började leva om i sin bur.. sällan.
men vi somna om, iaf jag ?
sen skulle vi åka och hälsa på hos min kusin, så då gick vi upp.
osv.
men nu sitter jag hos mamma och har tråkigt.

min vecka just nu:
måndag: älskling ett tag?
tisdag: inga planer.
onsdag: stan med mamma... och förhoppningsvis till pappa !
torsdag: vetesjutton .. trök.
fredag: fira 1.3 år med sötis :) <3
lördag: inga planer.
söndag inga planer.

nu har jag inget mer att skriva, men här får ni en bild som beskriver mej just nu...


haha aww, gud så söt ! :)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-31 22:25:55

Kul att du ville vara med i tävlingen! :)

Postat av: Laila

Publicerad 2010-11-01 10:06:11

Sötnos :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela