JESSICA HAGSTRÖM

grattis pappa! :D

Publicerad 2010-05-30 20:23:53 i

städat hela morgonen för idag så fyller min pappa år, grattis till han :)
och det är ju morsdag, grattis till alla mammor.
hade inte köpt nåt till nån av dom, kändes inte som jag hade tid för det riktigt..
nu sitter jag här framför datorn hos mamma och längtar tills imorgon.

jag skrev ju att jag kanske skulle ha bilder från ridningen i fredags, och klart att jag har det! :)


min favvoponny & jag.
haha, ja, jag ser kort ut.


ponnyn ler & jag blundar..? ser så ut :o




haha, min blick.


ja, vad kan man säga?
vi hoppade inga höjder den gången. det där var lägst av alla, för det är en oxer.
dom andra va aningen högre.
och min olycka sitter kvar i skallen vetni, jag måste börja om nånstans!
plus att jag bara hoppat oxer EN gång förut.
så innan nån säger nåt, tänk på det.

nu har ja slut på idéer på vad jag ska skriva.

Kommentarer

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-05-30 22:59:08

sv: naw tusen tack! :D

Postat av: hanna

Publicerad 2010-05-31 18:53:01

vilka söta bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela