JESSICA HAGSTRÖM

aj.. sträckt nacken

Publicerad 2010-05-29 12:49:54 i

ja.. eller något liknande.
pappa och jag tror det är en sträckning.
hur lyckas jag? sträcker nacken.. haha ?!
kollade bara åt sidan, sen när ja kollade rakt igen så ville ja nästan skrika aj.
jag kan inte röra huvet, haha :o

men aja, bloggar mer ikväll när jag har bilderna från ridningen igår!
btw.. 2 stackare ramlade av igår för hästarna vägrade på ett hinder.. samma hinder.
ingen skada skedd, tror jag.
men för mej gick det super med älskade snowman <3
bilder ikväll somsagt.


sådär får man se ut utan nå speciellt med smink, sträckning i nacken och håret lite som det vill. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela