JESSICA HAGSTRÖM

en liten lista bara för att jag har så tråkigt.

Publicerad 2010-06-30 23:15:16 i

33 frågor



1. Har du hittat kärleken under året? - hittade kärlek 2009, och har det än. <3
2. Sett en fallande stjärna? - ja
3. Gjort någonting som du verkligen ångrar? - ja.
4. Varit kär? - ja är kär. <3
5. Varit olyckligt kär? - det har nog alla.
6. Haft sex med ditt husdjur? - men äckel. nej.
7. Hållt något nyårslöfte? - nej jag gör inte sånt.
8. Snusat? - nej, vill ha vita tänder, inte svarta/gula/bruna.
9. Rökt? - nej, fortfarande leva livet utan cancerpinnar.
10. Vart på konsert? - ja, pga skolan. tror jag.
11. Piercat dig på annat ställe än i öronen?- nej
12. Fått ig på ett prov? - jodu.
13. Skolkat? - nej
14. Saknat någon/något? - gör det just nu. <3
15. Sovit brevid någon av samma kön? inte i samma säng, vad jag kan komma ihåg.
16. Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja , älsklingen <3
17. Pussat någon av samma kön? - nej
18. Slagit sönder något? - HAHA ja..
19. Varit medvetslös? - nej
20. Skickat flaskpost? - nej
21. Fått nya vänner? - eh, nej. ni dissar mej ju dagen efter ni kallar mej vän..
22. Druckit så mycket så du spytt? - nej
23. Fått höra att du är en hora? - ja
24. Har någon nära till dig dött? - jo.. några djur. <3
25. Skallat någon? - har ju råkat krockat och så, men inte med flit :s
26. Åkt snowboard? - nej..
27. Åkt slalom? - nej.-
28. Strippat inför folk? - äru äcklig elr?
29. Sagt "jag älskar dig" till någon och inte menat det? - eeeeh.... kanske.
30. Sagt "mamma" eller "pappa" till en lärare? - nej men till en assistent.
31. Somnat på en lektion? - nära
32. Haft sex med någon och sedan ångrat dig? - ehe ni behöver inte veta sånt om mitt liv.
33. Blivit sviken av någon? - allt för många ggr.

Kommentarer

Postat av: helen ASIAT

Publicerad 2010-07-01 11:34:29

vad ska du göra idag sötnos?

PUSS! ;*)

Postat av: frida-mamma till lovis

Publicerad 2010-11-29 16:56:32

är du ifrån gävle?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela