JESSICA HAGSTRÖM

mellandagsrea

Publicerad 2010-12-27 20:22:16 i vardag,

klev upp vid 1 idag faktiskt, för jag är så sliten och trött..
sen så bar det av till ett ställe och pratade med nån gubbe som ville undersöka mej,
fick bla reda på hur mycket jag väger och hur lång jag är.
inget som ni ska få veta, haha !
säger bara en sak: hej nyttigheter och motion!
sen så stack mamma och jag till valbo på mellandagsrean för hon skulle ha en mobil.
imorgon ska vi också dit, även ner på stan!
då får jag nog med mej nånting hem ! :)

kollade även på en systemkamera idag, men hallå? hur rik tror dom man är...? xD
nej fy, får se om jag ser nånting billigare imorgon fast ändå bra.
jag måste ju hjälpa till att betala min ridning nu i januari också, ojoj.. hej fattiglappen jessica?

har ingenting att skriva om .. blä!
ska nog göra en såndär lista om saker jag ska skriva om, en egen..


vissa ska ju ner i alla kartonger och titta.. ja då får dom ju ta sej upp också! :)

Kommentarer

Postat av: Therése

Publicerad 2010-12-27 20:24:31

SV: Okej, vad bra! Måste vara härligt med så många djur :D Har själv haft tre katter förut, men nu har jag två marsvin x)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2010-12-27 21:42:06

sv: jag har två fåglar (den ena finns på bild i ett av dagens inlägg), men jag vill så gärna ha fler djur. Jag letar efter någon som har chinchilla, skulle vilja höra hur dem är att ha som husdjur :) Vad gör du då?

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2010-12-28 11:12:45

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2010-12-28 14:49:18

sv: jag ser på TV och äter en sen lunch i form av grillade getostmackor med basilika och tomat och lite sådant. LJUVLIGT!



Men snart är det back to reality. PLUGG! Har du några bra "kom-igång-knep"?

Postat av: HANNA

Publicerad 2010-12-28 15:29:08

God fortsättning :D Haft en bra jul?

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-12-28 16:59:51

usch ja, min ridning måste också betalas, en dyr sport det där

Postat av: Virginia

Publicerad 2010-12-28 17:43:22

Söt katt! :D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2010-12-29 01:30:16

sv: okejdå :)



Vad händer imorgon då? Eller... idag blir det väl, beroende på hur man ser på saken^^

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-12-29 17:39:19

Sv; nej att sluta med ridning vore förjävligt!

Postat av: Amira

Publicerad 2010-12-30 01:19:31

Ja, man älskar ju mellandagsrean! :)

Postat av: pauli♥

Publicerad 2011-01-02 16:33:12

vad bra :)

hittar du på iadg då?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela