JESSICA HAGSTRÖM

höhöh

Publicerad 2010-08-30 23:36:21 i

skola som vanligt,
har vart riktigt trött eftersom en viss liten kissekatt skulle stångas vid 4 inatt?!
så sen dess har man vart vaken då. men man kan inte va sur på dom små katterna ! <3
efter skolan lockade ja hit sötnosen igen, vad ska man annars göra liksom?
vi har inte gjort så mkt, gick ut med katterna & så. :)
seriöst ja har världens finaste pojkvän, som hjälper mej att gå ut med dom :O<3


eh, jag idag? xD


först skulle han ha 20an, sen skulle han ha snöret? söt katt ! <3


hahaha jag tar bort den om du vill älskling, men den va ju bara så bra. x)
lite bilder fick ni se nudå.

dagens bild:


HAHAHAHHAHA kan inte sluta skratta när jag ser bilden.
lukas är rädd för min bläckfisk. :o

btw tänker starta nåt som ja tänker kalla för dagens bild.
dagens bild är alltså min favoritbild för dagen, om ni förstår?
av alla bilder väljer jag ut min favorit, och den blir dagens bild.

kanske blir lite kul? :)

nu ska jag nog sova, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Linda - ndaiL

Publicerad 2010-08-31 14:14:00

vad gör du?

Postat av: moa

Publicerad 2010-08-31 18:27:07

Nu har jag kommit hem från skolan och precis när vi skulle gå hem så började det regna och jag hade såklart lämnat paraplyet hemma haha, lite otur så jag blev väldigt blöt♥

Postat av: FOTOGRAF Anton

Publicerad 2010-08-31 20:06:08

ja, kollar du på fortet nu? :)

Postat av: Linda - ndaiL

Publicerad 2010-08-31 20:37:34

ska oklla på tv :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela