JESSICA HAGSTRÖM

smått & gott.

Publicerad 2010-04-27 23:16:03 i

här kmr bilder på annorlunda tårtor, bara för jag är så sugen!
bli inte hungriga.
men har man tråkigt så har man.

tårtor:









vilken är eran favorit?
jag gillar den med hundarna på! :)

lägger upp örhängen med som jag gärna har på mej, har brist på örhängen!
måste till glitter / guldfynd och skaffa nytt!




och dessa skor sitter ju inte helt fel! :O


snygga elrhur?! <3

haha jessica <3 leopardmönster.
+ att jag älskar leopard djuret. så fina så.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-04-29 08:08:28

älskade iphone telefon tårtan:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Hagström

Trevlig tjej från Gävle som brinner för fotografering och djur. Jag fotar mest djur och natur, men även annat intressant.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela